سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] حکمت را هر جا باشد فراگیر که حکمت گاه در سینه منافق بود پس در سینه‏اش بجنبد تا برون شود و با همسانهاى خود در سینه مؤمن بیارمد . [نهج البلاغه]

عبرت بگیریم قبل از اینکه عبرت دیگران شویم

 

هر سال همین موقع ها ست که یاد جنگ و جبهه و شهدا میکنیم

همونهایی که الان هر چی داریم مدیون اونهاییم

یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس گرامی باد

برای شادی روح شهدا صلوات 




دلاور ::: یکشنبه 86/7/1::: ساعت 9:0 عصر

لقب جدید احمدی نژاد

شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در جهت القای خطوط رسانه ای خود رییس جمهور ایران را به هیتلر نازی تشبیه کرد.

به گزارش مبارزین، این شبکه جنجالی وابسته به پنتاگون و گروه های تندروی نو محافظه کار در کاخ سفید در گزارش ها و گفتگوهای امروز خود بارها از تشبیه محمود احمدی نژاد به دیکتاتور نازی جهان یعنی آدولف هیتلر استفاده کرد.

فاکس نیوز حتی با چینش نام محمود احمدی نژاد در کنار نام افرادی از قبیل ایمن الظواهری فرد شماره دوی شبکه تروریستی القاعده و اوجی سیمپسون قاتل حرفه ای آمریکا قصد داشت رییس جمهور ایران را فردی تروریست و تبهکار جلوه بدهد

 




دلاور ::: یکشنبه 86/7/1::: ساعت 9:0 عصر

 

کار  برای خدا یا خود

دیروز مطلبی را از تلویزیون دیدم وشنیدم که خیلی جالب بود

نمایندگان مجلس کارت بنزین 300 لیتر در ماه را دریافت کردند البته شاید برای بعضی ها این خبر عادی باشد و بگویند که آنها هر کاری دوست داشته باشند میکنند اما شاید بعضی ها هم از این خبر ناراحت شدند و علت ناراحتی هم نبود عدالت است آن هم در بحث بنزین که خودشان تصویب کردند وعجله برای اجرای آن داشتند  شاید از قبل میدانستند که سهمیه شان چقدر است؟؟؟ و شاید های دیگر که نیازی به بیان آنها نیست!!!

یادتان هست که در اوایل تیر ماه شب قبل  سهمیه بندی باهنر نایب رئیس مجلس چی میگفت ؟  : من هم مثل بقیه مردم ماهیانه 100 لیتر بنزین دریافت خواهم کرد 

پس آن حرفهایی که زدید چی شد؟ احتمالا بقیه حرفهایتان هم مثل همین حرف است 

کوهکن گفت: اختصاص کارت ویژه بنزین برای نمایندگان مربوط به تردد آنها به حوزه‌های انتخابیه‌شان است.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا این یک نوع تبعیض بین مسئولان و مردم نیست

گفت: اگر کسی این را تبعیض بداند معنا و مفهومش این است که نباید به دستگا‌ه‌های دولتی نیز

سهمیه بیشتری داده شود


کوهکن گفت: با توجه به تعداد روستاهایی که در هر حوزه انتخابیه نمایندگان وجود دارد سرکشی به آنها نیازمند بنزین بیشتری است.

در جواب آقای کوهکن باید گفت که در این دوره نماینده ای که بخواهد به تمام حوزه انتخابیه اش سر بزند کم پیدا می شود وشاید اصلا پیدا نشود

به نظر من مردم این کار را باید تبعیض بدانند چون منفعت مردم در آن لحاظ نشده است 

البته این را هم بگوییم که بعضی از نمایندگان متعهد به مردم کارت را نپذیرفتند که جای تشکر را دارد

من خودم از این اقدام مجلس متاثر شدم و برای این مجلس متاسفم و حیف این مردم که چنین خدمتگزارانی  در مجلس خانه ملت دارند  




دلاور ::: سه شنبه 86/6/6::: ساعت 5:40 عصر

 

تشویق یا تنبیه به خاطر جشن تولد

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از شماره امروز روزنامه کیهان، از مدتی پیش روز 24 تیرماه شماری از ارادتمندان رهبر انقلاب فرارسیدن این روز را به عنوان روز تولد رهبری به یکدیگر تبریک می گویند و امسال در تفاوتی با گذشته علاوه بر ارسال شاخه های گل، کارت تبریک، پخش شربت و شیرینی، تهنیت از طریق پیام های تلفنی و... برخی از روزنامه ها نیز، ستون و صفحه و یادداشت به این روز اختصاص دادند.
بنا بر این گزارش، چند سال پیش وقتی برای اولین بار سبدهای گل و نامه های تبریک میلاد به ایشان رسید، در چند کلمه خطاب به یکی از نزدیکان خویش نوشته بودند «اولاً، مولود این حقیر در تیرماه نیست و ثانیاً؛ من و روز تولدم ارزش این محبت ها را نداریم و اینها موجب شرمندگی من است، در عین حال لازم است از همه آنها تشکر شود.»
براساس گزارش کیهان، در اقدامی بی‌سابقه، امسال در یکی از استان ها به مناسبت سالروز تولد رهبر انقلاب جشنی برپا و از برخی مسوولان برای حضور در این مراسم دعوت کرده بودند.
پس از رسیدن این خبر به آیت‌الله خامنه‌ای، ایشان در حاشیه برگه‌ای که حاوی آن خبر بود نوشته‌اند:
«این کار غلط است، این تولد و امثال آن هیچ جشنی ندارد، برگزارکنندگان مسئول وقت و عمر و اموالی هستند که در این کار صرف و ضایع می شود. من از کسی که برای تولد من جشن می گیرد به هیچ وجه متشکر نمی شوم و او را مسئول زیان های این کار هم می شناسم»...

شاید عوامل این کار انتظار تشویق را داشتند که از سوی رهبر انقلاب برخورد عکس را ملاحظه کردند

اگه بخوایم از این مطلب نتیجه بگیریم فقط کافیه یه نگاهی به دیگر کشورها بندازیم و ببینیم که آنها در چنین موقعیتی چه میکنند؟

ملکه انگلیس چه میکند ؟

پادشاهان عرب چه میکنند؟

.........

فقط در این حالت می شود گفت : خداوند را برای چنین نعمتی ( ولایت فقیه) شکر  می کنیم.




دلاور ::: چهارشنبه 86/5/3::: ساعت 7:34 عصر

 

چند وقتی بود تو عالم سیاست خبر جالب و شنیدنی که لایق عبرتها باشه نبود شاید هم من پیدا نمی کردم حالا بگذریم ..........

یادتون هست که چند هفته پیش کیهان یه مقاله توپ درباره جزایر ایرانی که بحرین نسبت به آنها ادعای مالکیت میکرد توسط دکتر شریعتمداری نوشته شده بود ؟؟؟؟

مثل اینکه بحرینی ها از مقاله شریعتمداری خوششون نیومده و  فتوای قتل شریعتمداری رو دادند و جلوی سفارت ایران تو منامه اعتراض کردن!!

حواسمون باشه که شریعتمداری با دلیل و مستندات نوشته بود که شاید علت اصلی خشم بحرینی ها هم همین بوده

البته عرب های کنونی هیچ تهدیدی برای ایران نیستند  و خوبه که بگیم هر چی هم که دارن از ایران وایرانیه (البته غیر از نوکری که برای آمریکا و.... انجام میدن)

به نقل از جهان نیوز:

با سقوط صدام در عراق ، یک دشمن طبیعی ایران از میان رفت و به جای آن دولتی شیعی که به طور طبیعی می تواند متحد یا حداقل دوست ایران باشد با آرای اکثریت مردم عراق روی کار آمد. این امر ، فشار روانی سنگینی بر روی برخی کشورهای عرب وارد آورد. و به یک باره با طرح «هلال شیعی» برخی امرا و سلاطین کشورهای عربی که قبل از این ، اقدامات خلاف شرع و شئون و مفاسد اخلاقی آنها در کشورهای اروپایی چون کفر ابلیس مشهور بود ، در قامت متعصبین اهل سنت ظاهر شده و علیه تهدید شیعه ، شمشیر از نیام برکشیدند. جالب آنکه برخی از این سلاطین در قبال رژیم اسرائیل که تهدید عینی و عملی جهان عرب محسوب می شود موضعی کاملا" انفعالی و تسلیم طلبانه دارند اما در برابر آنچه که خطر شیعه می نامند ، با تندترین ادبیات و الفاظ وارد گود می شوند

اگر داخل این کشورها مثل بحرین . لبنان و... انتخابات آزاد برگزار بشه اکثریت با شیعیان است  

و دشمنی اصلی این کشورها (بحرین وامثال این) به خاطر شیعه بودن ما است نه چیز دیگه .

البته در قضیه انرژی هسته ای  عربها کم  حسادت  نمی کنند و این ممکن است یکی ز راه های خالی کردن خودشان باشه

شرمنده عکس جالب پیدا نکردم

منتظر نظرات شما هستم

 




دلاور ::: سه شنبه 86/4/26::: ساعت 9:0 عصر

 

حلول ماه مبارک رجب و میلاد امام باقر(ع) مبارک باد

 و شهادت امام هادی تسلیت باد

 ماه رجب هفتمین ماه از ماههای قمری، ماهی بسیار شریف و از ماههای حرام است. رجب نام نهری است در بهشت که از عسل شیرین‌تر و از شیر سفیدتر است و هر کس در این ماه روزه دارد، از آن نهر آب می نوشد. به ماه رجب، رحب الأصب، یعنی ماه ریزش رحمت خداوند بر مردم نیز می‌گویند.

پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم فرمود:«ماه رجب برای امت من «ماه استغفار» است. رجب ماه خدا و ماه شعبان ماه من و ماه رمضان ماه امت من است. کسی که یک روز از ماه رجب را روزه گیرد، مستوجب خشنودی خداوند گردد، غضب الهی از او دور می‌گردد و دری از درهای جهنم به روی او بسته می‌شود.»

در حدیث دیگری آمده است که هر کس سه روز آن را روزه دارد بهشت بر او واجب گردد




دلاور ::: سه شنبه 86/4/26::: ساعت 9:0 عصر

 
اگه یادتان باشه هفته پیش وزارت ارشاد سیم یکی از بلند گوهای اصلاح طلبان را برید
خبرهای دریافتی در خصوص سرنوشت این روزنامه و تحریریه آن حاکی است، انتشار مجدد هم‌میهن بعید به نظر می‌رسد، ولی محمد قوچانی به رغم این که دوری از کار رسانه‌ای را مطرح کرده ‌است، قصد دارد روزنامه اخبار را با ترکیبی از اعضای هم‌میهن راه‌اندازی کند.
 
همچنین روزنامه هم‌میهن که با مدیر مسئولی غلامحسین کرباسچی مجدداً منتشر می‌شد، در دوره جدید فعالیت خود، 750 میلیون تومان هزینه در بر داشته است.
 
یکی از اعضای تحریریه این روزنامه گفت: کرباسچی که به نظر می‌رسید در این دوره تهدیدی برای روزنامه خود نمی‌دید، هزینه زیادی برای آن در نظر گرفت و قصد داشت برای مجلس ‌هشتم از توانایی روزنامه خود بهره ببرد.
 
********************************************************************************************
اصلاح طلبان رئیس مجلس آینده را مشخص کردند
 حسن روحانی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص ، سر لیست ائتلاف اصلاح طلبان در  انتخابات مجلس هشتم (در حوزه انتخابیه تهران ) خواهد بود و در صورت پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات وی به عنوان گزینه اصلی برای ریاست مجلس از جانب آنان معرفی خواهد شد. این رایزنی ها از سوی برخی اعضای موثر حزب کارگزاران و نیز فرزندان آقای هاشمی رفسنجانی با سایر گروه های اصلاح طلب و گروه 22 نفره مشورتی منصوب آقای خاتمی صورت گرفته است.
 
بر پایه این گزارش ، طیف مدرن جبهه اصلاح طلب (حزب مشارکت و برخی چهره های تاثیر گذار سازمان مجاهدین انقلاب) چهره خاصی از بین خود برای ریاست مجلس در نظر ندارند و ضمن پذیرش حسن روحانی به عنوان سرلیست ، در تلاش برای افزایش کاندیداهای منسوب به خود در لیست تهران و شهرستان ها هستند. حزب اعتماد ملی نیز گرچه هنوز موافقت قطعی خود را با این موضوع اعلام نکرده است اما با توجه به عدم کاندیداتوری مهدی کروبی دبیر کل این حزب در انتخابات مجلس هشتم ، به احتمال زیاد گزینه حسن روحانی را به عنوان چهره اصلی مجلس آینده در صورت پیروزی اصلاح طلبان خواهد پذیرفت.
با قرار گرفتن حسن روحانی در راس لیست اصلاح طلبان در تهران ، حزب اعتدال و توسعه نیز به گردونه ائتلاف اصلاح طلبان خواهد پیوست
 
 



دلاور ::: شنبه 86/4/16::: ساعت 10:0 عصر

 قالیباف: جلوتر نیا، دستت رو هم دراز نکن. من دست بده نیستم! همان خاتمی که فدا شد بسه..... من واسه آیندم برنامه دارم .




دلاور ::: شنبه 86/4/16::: ساعت 7:3 عصر

انتقاد یک دوست از احمدی نژاد

 مدیرمسئول روزنامه کیهان از چند شغله بودن الهام انتقاد کرد. کیهان در شماره روزچهارشنبه خود در ستونی با عنوان نکته به قلم حسین شریعتمداری حق را به منتقدان چند شغله بودن الهام داد و نوشت: «خبر، تعجب آور بود و در نگاه اول باورکردنی به نظر نمی رسید. آقای دکتر الهام وزیر محترم دادگستری، سخنگوی دولت، عضو حقوقدان شورای نگهبان که مسئولیت های جانبی دیگر نظیر تدریس در دانشگاه را نیز به عهده دارند با حکم جدید رئیس جمهور محترم به ریاست «ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز» هم منصوب شده است! این خبر بلافاصله بعد از انتشار با انتقادهای گسترده ای روبرو شد و الحق که حق با منتقدان بود.» 

این روزنامه در عین حال تمامی منتقدان را دارای حسن نیت ندانست و ادامه داد: «اگرچه بعید نیست برخی از منتقدان، اساساً با حضور افراد متعهد و کارآزموده ای نظیر دکتر الهام در هر منصب و پست کلیدی مخالف بوده و احتمالا ماجرای اخیر را بهانه دیگری برای اعتراض به دولت نهم یافته باشند ولی سخن حق و حرف حساب از هر زبانی که بیان شود قابل شنیدن و درخور پذیرفتن است. هریک از مسئولیت های وزارت دادگستری، سخنگویی دولت، عضویت در حلقه حقوقدانان شورای نگهبان به تنهایی می تواند تمامی وقت و توان یک اصولگرای متعهد را به خود اختصاص دهد و با جرأت می توان گفت انجام شایسته این چند مسئولیت از عهده یک نفر - هرچند شخصیت متعهد و کارآزموده ای نظیر دکتر الهام باشد- برنمی آید بنابراین افزودن مسئولیت سنگین و حساس دیگری نظیر «ریاست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز» به مسئولیت های پیشین با هیچ منطقی قابل توجیه نیست، چه از سوی ریاست محترم جمهوری که منصوب کننده اند و چه از جانب آقای دکتر الهام که تمامی این مسئولیت ها را پذیرفته اند.»
 
در ادامه یادداشت کیهان آمده است: «سپردن چند مسئولیت کلیدی و حساس به یک نفر تنها در حالی قابل توجیه است که این مسئولیت ها از نگاه دولت محترم، «تشریفاتی»! تلقی شوند که این احتمال با توجه به ماهیت دولت اصولگرا و آنچه همگان از عملکرد و مواضع دولت نهم می شناسند، بیرون از تصور است ولی متاسفانه غیر از این گزینه پیش فرض دیگری برای توجیه اقدام یاد شده پیش روی نیست.» 

شریعتمداری در ادامه نوشته است: «برای تصدی هریک از مسئولیت های یاد شده به یقین افراد شایسته و کارآمد دیگری نیز وجود دارند که در صورت سپردن برخی از این مسئولیت های چندگانه به آنها، اولاً، بخش قابل توجهی از ظرفیت و توانمندی آقای دکتر الهام که در چند حوزه جداگانه تقسیم شده است، آزاد گردیده و در حوزه مشخصی متمرکز خواهد شد و ثانیاً؛ این توهم پیش نمی آید که جبهه اصولگرایان از بیماری «قحط الرجال»! رنج می برد و این تصور غلط در اذهان شکل نمی گیرد که رئیس جمهور محترم یاران کارآمد اندکی دارند! و...» 

وی در پایان اینگونه انتصاب‌ها را آسیب رسان خواند و افزود: «سپردن چند مسئولیت حساس به یک نفر می تواند این پی آمد آسیب رسان را نیز درپی داشته باشد که حلقه اطرافیان و نزدیکان ریاست محترم جمهوری را «تنگ» کرده و به دایره بسته ای تبدیل کند. در این حالت ضمن آن که بسیاری از مدیران کارآمد خود را با حلقه اطرافیان رئیس جمهور غریبه احساس می کنند، ریاست محترم جمهوری از ظرفیت و کارآمدی آنها بی بهره می ماند... البته، این حلقه اگر تنگ تر شود و بسته بماند، آسیب های دیگری نیز به دنبال دارد که شرح آن فصل جداگانه ای می طلبد.»




دلاور ::: پنج شنبه 86/4/14::: ساعت 10:0 عصر

 

میلاد با سعادت  دخت نبوت و کفو ولایت و ام امامت ؛ ملیکه ارض و سماء ؛ کوثر رسول و ام ابیها

حضرت فاطمه زهرا(س) رو خدمت همه شما شیعیان و محبین حضرت تبریک و تهنیت عرض میکنم

 

 سلام من به بانوی جهان ؛ انسیه حورا

بتول طاهره خیر النساء ؛ صدیقه کبری

زکیه راضیه قدسیهء  والاسیر عذراء

عطیه عالیه ام الائمه زهـــره زهـــرا

سلام خالق ؛ سلام خلقت

سلام احمد ؛ سلام امـــت

سلام یاسین ؛ سلام طاها

به جسم زهرا ؛ به جان زهرا

به این صفیه ؛ به این امینه

نهال مکه ؛ گل مدینه

رسول حق را سرور سینه

ولی حق را یگانه یکتا

جلال منان ؛ جمال سبحان

روان قرآن ؛ زبان فرقان

قرار امکان ؛ مدار ایمان

رسوله ء حق ؛ بتول عذراء

به هر کلامش هزار حکمت

به هر پیامش هزار حجت

به هر نگاهش هزار جنت

به هر قیامش هزار طوبی

خدا به قــران کند ثنایش

رسول خیزد به پیش پایش

علی به حسن خدا نمایش

جمال حق را کند تماشا  




دلاور ::: پنج شنبه 86/4/14::: ساعت 10:0 عصر

   1   2      >
 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1


بازدید دیروز: 1


کل بازدید :14496
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
دلاور
سلام به وبلاگ خوش اومدی لطف کن نظر بده
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<